•  Home
  •  About Bis
  •  Shop
  •  Contact
  •  Press
Home / Copy & Concept
 Bookpage

Copy & Concept

Prikkels voor reclamemakers

Deze derde en geheel vernieuwde editie bevat vele nieuwe cases, verbeteringen en aanvullingen. Copy & Concept werd al als een must have door de reclame vakpers aangeprezen. Deze nieuwe editie maakt dit Nederlandse handboek voor conceptontwikkeling en copywriting totaal onontkoombaar voor iedereen die werkt in reclame en communicatie.Probeer het maar eens. Een campagne maken die doelgroepgericht is, onderscheidend, zo simpel dat iedereen achteraf zegt dat hij het ook had kunnen verzinnen (maar dat is niet gebeurd). Dit handboek helpt de lezer en inspireert hem om zulke campagnes te maken.Tegelijkertijd is het een studieboek, waarin studenten en junioren stap voor stap ervaren hoe creatieve en effectieve companyconcepten ontwikkeld worden, en hoe die concepten worden door vertaald in messcherpe copy. Het boek volgt het creatieve proces zoals dat in de beroepspraktijk verloopt: van conceptontwikkeling tot copywriting. Dankzij de actuele cases (ter beschikking gesteld door de meest vooraanstaande reclame- en communicatiebureaus van Nederland) vullen theorie en praktijk elkaar uitstekend aan.“Wie het na het lezen van dit boek niet snapt, kan beter een ander vak kiezen”- MarketingTribune


ISBN: 978-90-6369-254-4
Author: Bert Thobokholt, Barry de Waal & Martin Westbeek
Design: Crossmarks
Format: paperback
Dimensions: 28,5 x 21,5 cm
Pages: 302
 Buy now
 Add to basket
€ 45,00
SUBSCRIBE TO BIS NEWSLETTER

75 Technieken voor Creatief Denken

Maak kennis met 75 direct toepasbare technieken om problemen op te lossen

 Buy now
 Add to basket
€ 24,00

Don’t Eat the Yellow Snow

Advice by musicians

250 advice songs from pop music history.
3rd printing now available!
 Buy now
 Add to basket
€ 17,00

Graduation Guide for Design Students

The perfect gift for all design students who embark on their most stressful year in design education: graduation year.
 Buy now
 Add to basket
€ 15,00