•  Home
  •  About Bis
  •  Shop
  •  Contact
  •  Press
Home / Handboek voor het leven als grafisch ontwerper
 Bookpage

Handboek voor het leven als grafisch ontwerper

Grafisch ontwerpers hebben vaak geen idee hoe ze fris van de opleiding de eerste stappen moeten zetten naar een bevredigende loopbaan in het ontwerpvak. Dit boek is precies de gids die ze nodig hebben om ze te helpen tot hun recht te komen als ontwerper van betekenisvol werk en niet alleen ingehuurd te worden voor geestdodende klusjes.
De auteurs richten zich op jonge ontwerpers die hun talent tot ontwikkeling willen brengen en een eigen route willen kiezen. Het staat vol met adviezen zonder ingewikkeld doenerij over hoe je voor jezelf begint en de leuke projecten die je graag wil doen kan realiseren.
Ook krijg je de tips hoe je je loopbaan als grafisch ontwerper de goede kant opstuurt en suggesties (die ze je niet op de academie vertellen) voor het runnen van een succesvol designbureau.
Dit is de vertaalde zeer uitgebreide en geactualiseerde editie van How to be a graphic designer without losing your soul. Deze titel is een internationaal succes en wordt voorgeschreven op tal van designopleidingen in de wereld. Met in deze editie nieuwe hoofdstukken over trends in grafisch ontwerpen en een hoofdstuk over niet-designvaardigheden die ontwerpers wel goed kunnen gebruiken zoals tijd management, research, strategie, presentatie- en schrijfvaardigheden.


ISBN: 978-90-6369-252-0
Author: Adrian Shaughnessy
Design: Bibliotheque
Format: paperback with flaps
Dimensions: 23 x 19 cm
Pages: 176
 Buy now
 Add to basket
€ 29,90
SUBSCRIBE TO BIS NEWSLETTER

Play Van Abbe

Memory by intuition

The fun is not just in playing the memory game, but also in finding similarities in artworks by different artists.
 Buy now
 Add to basket
€ 15,00

Van Gogh Memory Game

Find two different images from the museum’s collection, together forming a clear theme and telling a little story about Van Gogh’s oeuvre.
 Buy now
 Add to basket
€ 15,00

Ideas are Immortal

Breaking the traditional boundaries of ’classic’ graphic design, they not afraid to go beyond printed matter and web, eager to take on new adventures.
 Buy now
 Add to basket
€ 19,90